nuffnang

Pages

Sabtu, 5 Mac 2011

ISA telah kembali.

Hari ini Menteri Keselamatan Dalam Negeri telah memberi tanda akan menggunakan AKTA KESELAMATAN DALAM NEGERI kepada ahli-ahli pembangkang yang telah menganjurkan kempen membenci kerajaan Barisan Nasional a.k.a UMNO = APCO dan juga menghasut rakyat agar menggulingkan kerajaan seperti mana yang telah berlaku di negara-negara teluk seperti LIBYA, TUNISIA, MESIR, BAHRAIN dan juga OMAN.

Di sini aku menasihatkan rakyat yang bencikan kezaliman dan penindasan yang di lakukan oleh kerajaan BN = 1 Israel ini kepada kita semua rakyat TANAH MELAYU = MALAYA supaya menolak mereka semua dalam PRU 13 nanti.

HAPUSKAN ISA !!!!!!!
HENTIKAN KEZALIMAN !!!!!
HENTIKAN PENINDASAN !!!!!

                                          Kezaliman Di TANAH MELAYU = MALAYA   


                                                Kezaliman Di  MESIR

Persamaan pada gambar di atas seorang pemuda berbaju merah dan berseluar biru di belasah oleh Pasukan ISA negara masing-masing pada waktu yang berbeza dan hari yang berbeza.

Mengapa Pasukan ISA ini di tentang ?
Mengapa tidak di bawa berbincang ?
Mengapa pemuda ini di belasah ?



mereka menentang kerana tidak mahu berbincang lagi dengan 3 ekor buntal pelahap ini maka  mereka di belasah.....wakakakaka.


TEMERLOH, 5 Mac — Kerajaan akan mengambil tindakan tegas terhadap pihak yang menggunakan blog dan laman sosial untuk menghasut rakyat menggulingkan kerajaan.
Menteri Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan Datuk Seri Dr Rais Yatim berkata agensi berkaitan termasuk Pejabat Peguam Negara, Polis Diraja Malaysia (PDRM) dan Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) boleh bertindak sekiranya pihak terbabit melampaui batas undang-undang sedia ada.

"Kami memang sedang melihat gara-gara pembangkang yang menggunakan media alternatif sedemikian rupa sama ada menerusi facebook, e-mel atau tweeter.
"Kita waspada sekiranya mereka melampaui batas, saya yakin Peguam Negara atau PDRM atau SKMM boleh mengambil tindakan berlunaskan undang-undang yang luhur yang diluluskan oleh rakyat sendiri," katanya kepada pemberita selepas merasmikan kampung WiFi Rumpun Makmur di sini hari ini.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengikut